متره و برآورد ٫ صورت وضعیت ٫ تعدیل و آنالیزبهاء

متره و برآورد ٬صورت وضعیت ، تعدیل ٬ قیمت جدید ٬ آنالیز بهاء و سایر اصول قراردادی و اجرایی٬ ادعا وClaim + تهیه و تدریس و آموزش

متره و برآورد ٫ صورت وضعیت ٫ تعدیل و آنالیزبهاء

متره و برآورد ٬صورت وضعیت ، تعدیل ٬ قیمت جدید ٬ آنالیز بهاء و سایر اصول قراردادی و اجرایی٬ ادعا وClaim + تهیه و تدریس و آموزش

فایل اکسل فهرست بهاء ابنیه ۱۳۸۸

به زودی فایل اکسل فهرست بهاء ابنیه ۱۳۸۸ را هم بصورت رایگان روی وب قرار خواهم داد.  

 

اگر عمری باشد. 

 

 

 

 وبلاگ www.aparteman.blogsky.com

نظرات 1 + ارسال نظر
alimahrooz چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 16:30 http://www.byrapid.com

سلام خوبی وبلاگ خیلی خوب وقشنگی داری خوشحال میشم اگه به سایت من هم سر بزنی در مور فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود هستش. منتظرتم راستی میشه یه لینک از سایت من تو وبلاگت بدی با همین عنوان فروش اکانت های رپیدشیر و مگا اپلود ؟ ایشالا جبران میکنم مرسی فعلا بای

- از سایت شما بازدید نمودم وکار جدیدی است یا شاید من برای اولین بار بودمی دیدم توی ایران میشه اکانت رپیدسیر راخرید .
متاسفانه بدلیل عدم ارتباط موضوعی و ماهوایی وبلاگ بنده با سایت شما از ارائه لینک معذور هستم.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد