متره و برآورد ٫ صورت وضعیت ٫ تعدیل و آنالیزبهاء

متره و برآورد ٬صورت وضعیت ، تعدیل ٬ قیمت جدید ٬ آنالیز بهاء و سایر اصول قراردادی و اجرایی٬ ادعا وClaim + تهیه و تدریس و آموزش

متره و برآورد ٫ صورت وضعیت ٫ تعدیل و آنالیزبهاء

متره و برآورد ٬صورت وضعیت ، تعدیل ٬ قیمت جدید ٬ آنالیز بهاء و سایر اصول قراردادی و اجرایی٬ ادعا وClaim + تهیه و تدریس و آموزش

تهیه آنالیز بهاء آیتم ۱۶۰۶۰۱

دو سه روز پیش کاربر محترمی درخواستی را به شرح زیر برای بنده ارسال کرد : 

  

"دوست عزیز ، بنده به آنالیز آیتم 3dwall مربوط به فصل 16 ابنیه به طور مبرم نیاز دارم البته اگه مستند باشه خیلی بهتره ! میتونی اونو واسم میل کنی ؟" 

 از آنجا که سازمان مدیریت آنالیزی برای این آیتم نداده است بنده  بنظرم آمد آنالیز مربوط به این آیتم (  160601 ) را تهیه و برای ایشان ارسال کنم. اما : 

کمی فکر کردم و صحبت یکی از اساتید را بخاطر آوردم که می گفت " آموزش ماهیگیری بهتر است از هدیه  یک قلاب ماهیگیری " و تازه چه برسد به  هدیه یک ماهی  یخزده !! 

پس : 

دوست عزیز شما ابتدا فرم تهیه آنالیز را  مشابه نمونه ای که در  ادامه مطلب   آورده ام تهیه می کنی و سپس خودت زحمت آنالیز در خواستی ات را می کشی . البته به شرح آنچه در ادامه مطلب  توضیح داده ام . و در پایان 3 نکته رایگان دیگر هم از بنده دریافت خواهی کرد . 

..

.. 

موضوع کار:  آنالیزهای فهرست بهای ابنیه سال

نام دستگاه اجرائی: 

فهرست بهای رشته:  ابنیه   

‏فصل‏ :             

شرح کار

شماره ردیف فهرست بها:

واحد:

مبالغ به ریال

ردیف

شرح

واحد

مقدار

مبلغ واحد

ضریب

بهای کل

نیروی انسانی

1

2

3

جمع نیروی انسانی

ماشین آلات و ابزار

1

2

3

جمع ماشین آلات و ابزار

مصالح

1

2

جمع مصالح

حمل

1

2

جمع حمل

جمع بهای واحد ردیف یاردیفهای معادل:

بهای واحد کار

مقایسه پیشنهادنسبت به برآورد(درصد)

ابتدا  بررسی می کنی که برای نصب و اجرای یک واحد ( بطور مثال یک پارتیشن 4 متر مربعی )  چه نیروهای فنی ( از کارگر تا استاد کار ماهر و ...)  بطور معمول  بکار گرفته می شوند. ( تعداد مشاغل ، واحد کار هرنفر که نفرساعت است  و مقدار نفر ساعت هر کدام را  در جدول آنالیز یا دداشت می کنی .  بهای واحد نفرساعت  هر شغل را  نیز در قسمت مبلغ واحد می نویسی  ، ضریب  کار برابر است با  آنچه شما را به  یک واحد کار می رساند ( در اینجا شما برای یک پارتیشن 4 متر مربعی محاسبه کرده ای پس ضریب شما می شود 4/1 یعنی 25/. ) و از ضرب این اعداد  ( مقدار ' مبلغ واحد و ضریب ) بهای کل  ان ردیف به دست می آید. 

این کار را برای ماشین آلات و تجهیزات بکار گرفته شده  ، مصالح مصرفی و حمل مصالح و حمل تجهیزات در کارگاه نیز انجام و محاسبه می نمایی . 

در پایان شما به مبلغی می رسید ( جمع بهای واحد )  که ممکن است  با مبلغ فهرست بهاء تفاوت داشته باشد .   مهم نیست .   چون  این هم راه حل دارد  شاید مثل یک فوت کوزه گری باشد.

برای نتیجه مطلوب تر، بنده سه تا کار می توانم برایت انجام دهم :

1-       بهای واحد های مورد نیازت را برایت ای میل کنم . ( شما فقط بگو چه بهای واحدهایی از  چه سالی را نیاز داری تا اگر داشتم برایت ارسال کنم  - البته نگران نباش خیلی از منابع را دارم  - ).

2-       فوت کوزه گری که گفته بودم  را برایت توضیح دهم و

3-       یک نکته سوم دیگر هم هست .

وقتی آنالیزت را تهیه کردی  و تمام شد آنرا برایم ای میل می کنی ، بنده آن را یک بررسی می کنم و  اشکالات  آنرا همراه نکات 2 و 3  فوق که نیازت خواهد شد  از طریق ای میل برایت ارسال خواهم نمود.

یادت نرود که خواستن توانستن است عزیز .

موفق باشی .

نظرات 1 + ارسال نظر
Farzad شنبه 8 اسفند 1388 ساعت 13:49 http://alturl.ir/6s3v

شما با استفاده از وی پی ان به سرور ما در کشور آمریکا متصل می شوید و می توانید با سرعت بسیار عالی در اینترنت گشت و گذار کنید بدون اینکه سایتی برایتان فیلتر باشد و یا از باز کردن سایتی تحریم باشید در واقع با استفاده از وی پی ان (تونل ارتباطی) به سرور ما در آمریکا متصل می شوید و آی پی شما به یک آی پی آمریکائی تغییر می کند و در حقیقت از آمریکا کانکت می شوید و در همه جای اینترنت شما را به عنوان یک شهروند آمریکائی می شناسند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد