متره و برآورد ٫ صورت وضعیت ٫ تعدیل و آنالیزبهاء

متره و برآورد ٬صورت وضعیت ، تعدیل ٬ قیمت جدید ٬ آنالیز بهاء و سایر اصول قراردادی و اجرایی٬ ادعا وClaim + تهیه و تدریس و آموزش

متره و برآورد ٫ صورت وضعیت ٫ تعدیل و آنالیزبهاء

متره و برآورد ٬صورت وضعیت ، تعدیل ٬ قیمت جدید ٬ آنالیز بهاء و سایر اصول قراردادی و اجرایی٬ ادعا وClaim + تهیه و تدریس و آموزش

درخواست دهندگان لینک

به آندسته از کاربران محترم اینترنت که از وبلاگ بنده بازدید و گاهی پیشنهاد می دهند که لینک یا تبادل لینک با این وبلاگ داشته باشند ٬ ضمن عرض تشکر از پیشنهاد شان چند نکته را عرض می نمایم:


۱- اگر شما نیازی به تبادل لینک با وبلاگ بنده دارید ٬ متاسفانه فعلن معذورم.مگر آنکه سایت یا وبلاگ شما خیلی متفاوت باشد که نمونه مشابهی نداشته و کپی دیگران نباشد حتا کپی برابر اصل هم نباشد.

۲- من تجربه ها و دانش ناچیزم را برای مشتاقان و کسانی که به آنها نیاز دارند به اشتراک گذاشته ام و اگر به اطلاعات دیگران نیاز داشته باشم خودم زحمت پیدا کردن چنین افراد و دریافت آن اطلاعات را از ایشان می کشم و هزینه اش را هم پرداخت کرده و خواهم کرد ٬ به عبارتی من چیزی نمی فروشم که خواستار لینک باشم و برعکس اگر کسی نیاز به اطلاعات من داشته باشد به هر نحو باشد من را پیدا می کند و هزینه اطلاعات درخواستی (که گاهی به رایگان و گاهی با دریافت مبلغی ناچیز در اختیار آنها قرار می دهم ) را می پردازد.

۳- شما هم اگر دوست دارید بنده لینک شما را در وبلاگم قرار دهم و شرایط بالارا دارید مجددن درخواست نمایید تا هزینه آن را (‌که حتا ممکن است ریالی هم نباشد مثل : درخواست عضویت شما در سایت اهداء اعضا یا کمک معنوی به فرد ثالث و ... ) حضورتان اعلام نمایم.


۴- البته من گاهی خودم بدون دریافت هیچ درخواستی لینک بعضی دوستان یا حتا بعضی از سایت هاو وبلاگ هایی که صاحبانش را بطور کامل نمی شناسم ولی از سایت آنها خوشم آمده یا برای کاربرانم مفید دانسته ام در وبلاگم قرار داده ام یا خواهم داد.



دارای ایده متفاوت ٬ موفق و عالی باشید.   احمدرضا جعفرزاده  بهار ۸۹


.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد