متره و برآورد ٫ صورت وضعیت ٫ تعدیل و آنالیزبهاء

متره و برآورد ٬صورت وضعیت ، تعدیل ٬ قیمت جدید ٬ آنالیز بهاء و سایر اصول قراردادی و اجرایی٬ ادعا وClaim + تهیه و تدریس و آموزش

متره و برآورد ٫ صورت وضعیت ٫ تعدیل و آنالیزبهاء

متره و برآورد ٬صورت وضعیت ، تعدیل ٬ قیمت جدید ٬ آنالیز بهاء و سایر اصول قراردادی و اجرایی٬ ادعا وClaim + تهیه و تدریس و آموزش

آموزش آنالیز بهاء (۳) - آنالیز راه و باند و مقادیر آیتمها

دوست عزیزی سوال کرده اند: 

«مطلبی که الان بهش توجه میکنم اینه (که ) شما چطور قسمت ؛مقدار؛رو در تجزیه بهاء بدست میارید؟ در حقیقت چطور بدست میاد : بعنوان مثال در اولین آیتم؛۰۱۰۱۰۱؛از تجزیه راه مقدار گریدر رو ۰.۰۰۰۵در نظر گرفته اید ، در صورتی که در آیتم ۰۳۱۰۰۱ مقدار گریدر۰.۰۰۰۶۴۰۲۰۴۹وارد شده و یا در آیتم ؛ ۰۳۱۰۰۱؛ مقدار گریدر به۰.۰۱۱۹افزایش پیدا کرده.اگه لطف کنید توضیحی در این باره بدین ؟ »

 پاسخ :

شما به نوع کارهایی که گریدر باید در این سه ردیف فهرست بهاء انجام دهد و قدرت گردیدرهای مورد نیاز دقت بیشتری نمایید. اصلن سه روش متفاوت اجرایی با دونوع دستگاه متفاوت می باشند .

در ردیف ۰۱۰۱۰۱برای بوته کنی توسط گریدر با قدرت ۱۸۰ اسب بخار : توجه شود معمولا بوته کنی دقت بالایی نمی خواهد و گریدری با قدرت بالا لازم ندارد.

در ردیف ۰۳۱۰۰۱ برای تسطیح بستر خاکریز : دقت نمایید که تیغه گریدر دیگر با زمین نباتی درگیر نیست بلکه باید در زمین سخت و سنگی که خاکبرداری شده در تماس باشد برای همین با قدرت ۲۲۰اسب انتخاب شده و در اجرا هم دقت بالاتری نسبت به بوته کنی لازم دارد که دقت بالاتر به کاهش سرعت و افزایش زمان می انجامد.

در ردیف ۰۳۱۱۰ برای انجام  عملیات قشرهای خاکریزی به ضخامت۱۵سانتیمتر:معمولا نیازبه گریدر خیلی قدرتمندی نداریم ( حدود ۱۸۰اسب کفایت می کند ) اما حداقل 4 عملیات باید توسط گریدر به انجام برسد شامل : پخش ، تسطیح ، پروفیله کردن و رگلاژ که جمعا زمان بسیار بیشتری را نسبت به دو آیتم بالا ( ۰۱۰۱۰۱ و۰۳۱۰۰۱) جهت اجرا صرف می کند.( توجه کنید که گریدر در این آنالیز در بین ۹آیتم آنالیز ۰۳۱۱۰۱، به تنهایی حدود ۴۶٪ کل آنالیز را به خود اختصاص می دهد ).  

ریز بین باشید ٫اما کلان نگر عمل کنید. 

موفق باشید.

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 11:09 http://www.sabalancd.com

با عرض ادب و احترام خدمت شما مدیر عزیز این وبلاگ. وبلاگتون بسیار تکمیل و زیباست و من نهایت استفاده رو بردم همچنین از حضور گرمتون در سایت هم تشکر میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد