متره و برآورد ٫ صورت وضعیت ٫ تعدیل و آنالیزبهاء

متره و برآورد ٬صورت وضعیت ، تعدیل ٬ قیمت جدید ٬ آنالیز بهاء و سایر اصول قراردادی و اجرایی٬ ادعا وClaim + تهیه و تدریس و آموزش

متره و برآورد ٫ صورت وضعیت ٫ تعدیل و آنالیزبهاء

متره و برآورد ٬صورت وضعیت ، تعدیل ٬ قیمت جدید ٬ آنالیز بهاء و سایر اصول قراردادی و اجرایی٬ ادعا وClaim + تهیه و تدریس و آموزش

شاخص‌های قطعی تعدیل سه ماهه سوم و چهارم ۱۳۸۸

شاخص‌های قطعی تعدیل سه ماهه سوم و چهارم ۱۳۸۸ رادر لینک زیر بصورت آنلاین مشاهده فرمایید : 

 

>>  شاخص‌های قطعی تعدیل آحادبها، دوره‌های سه ماهه سوم و چهارم سال ۱۳۸۸  

حجم حدود یک مگابایت

 

جعفرزاده 

www.metror.ir 

  شاخص های قطعی ۱۳۸۸ ٫ شاخصهای تعدیل ٫ شاخصهای قطعی تعدیل ۱۳۸۸ ٫ شاخص های قطعی سه ماهه سوم و چهارم ۱۳۸۸ ٫ شاخص های تعدیل قطعی ٫ تعدیل ۱۳۸۸ ٫ شاخصهای قطعی ۱۳۸۸ ٫ شاخص های تعدیل ٫ 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
لعیا دوشنبه 11 مرداد 1389 ساعت 18:27

سلام. خسته نباشید. من یه خواهش داشتم
شما که یه مترور هستین یادتونه اولین پروژه ای رو که میخواستین برآورد کنید چه حالی داشتین؟
من گیج و سردرگمم با یه عالمه نقشه. به عنوان کارآموز رفتم تو قسمت متره برآورد یه سازمانی. میخوام ریزمتره یه پروژه رو در بیارم. میشه لطف کنید مطلبی بذارین که نحوه محاسبه هرکدوم از آیتم را توضیح بده. مثلا محاسبه بتن ریزی.

واقعا ممنون میشم

سلام دوست عزیز
من حس شما را درک می کنم. هرچند من اولین پروژه ام را حدود ۲۰ سال قبل برآورد کردم و مطمئنن بدون اشکال نبوده است .
در ابتدا اگر می توانید فورن با موبایل من تماس بگیرید .
اما ذکر چند نکته را به شما و تمام مترورهای جوانتر ضروری می دانم:
۱- از انجام کار نهراسید اما اشتباهاتتان را تکرار نکنید
۲- پرسیدن عیب نیست اما تا جوانتر و تازه کار هستید این کار را با سرعت بیشتری انجام دهید و در سالهای بعد با تامل بیشتر.
۳- به روز باشید و مطالعه کنید واز ابزار و لوازم روز تخصصی استفاده کنید.
۴- اعتماد به نفس داشته باشید شما یکی از بهترین مترورهای با سابقه کار برابر با خود هستید.
۵- تا جوانتر هستید با مدیران لایق و عالی کار کنید و عمرتان را به بطالت با مدیران بد و متوسط حرام نکنید.
۶- با تجربه تر که شدید دارای سبک شوید و برای آن از همین الان برنامه ریزی کنید(‌کپی زن نباشید )
۷- برای طی کردن پله های ترقی بیشتر به فکر سرعت در طی کردن باشید تا چند تا یکی کردن پله ها.

بقیه تجربیات و نکات دوستانه ام را در سایت و در یک یا چند پست برایتان بیان خواهم کرد.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد