متره و برآورد ٫ صورت وضعیت ٫ تعدیل و آنالیزبهاء

متره و برآورد ٬صورت وضعیت ، تعدیل ٬ قیمت جدید ٬ آنالیز بهاء و سایر اصول قراردادی و اجرایی٬ ادعا وClaim + تهیه و تدریس و آموزش

متره و برآورد ٫ صورت وضعیت ٫ تعدیل و آنالیزبهاء

متره و برآورد ٬صورت وضعیت ، تعدیل ٬ قیمت جدید ٬ آنالیز بهاء و سایر اصول قراردادی و اجرایی٬ ادعا وClaim + تهیه و تدریس و آموزش

جزوه شماره 1 آموزشی مترور (آموزش متره و برآورد)

www.metror.ir/metror-shop

نظرات 2 + ارسال نظر
زهزا نجاتی سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 11:38

مرسی واقعا جالبه با اینکه من هیچگونه اطلاعی از نحوه براورد نداشتم اما خیلی خوشحال شدم که میتونم اطلاعات خوبی کسب کنم امیدوارم بتونم بیشتر از راهنماییهاتون استفاده کنم البته در اینده نزدیک.متشکرم

اردشیر دوشنبه 5 اردیبهشت 1390 ساعت 23:59 http://iransakhteman.blogfa.com/

با عرض سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز و گرامی.

وبلاگ زیبا و پرمحتوایی داری...همیشه پایدار و خوشبخت باشی

خوشحال میشم قدم رنجه نموده و از وب سایت بنده نیز دیدن نمایید و از نظرات خودتون مارو بهره مند نمایید.
از خداوند متعال بهترین ها رو واستون آرزومندم.
در صورت صلاح دید منت گذاشته ولینک آدرس ما رو در وبلاگ زیبایتان قرار دهید.

موفق باشید

من خیلی کمتر در وبلاگم و کمی بیش از آن در سایت مترور می توانم فرصت بگذارم
البته لینک شما اگر وبلاگتان از مطالب خودتان و نه کپی مطالب سایتهای داخلی وخارجی باشد در آینده در وب سایت مترور قرار خواهد گرفت.

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد